Logo

Marketing MIX

Dodatkowe podświetlenie na citylightach dla Vectry

CAM Media S.A. realizuje niestandardową kampanię dla Vectry na citylightach w wykorzystaniem folii elektroluminescencyjnej. Akcja promuje łączoną ofertę telewizji cyfrowej, internetu, telefonu oraz internetu mobilnego.

„Cześć Śródmieście” – tak w centrum stolicy Vectra wita mieszkańców Warszawy. Sympatyczny awatar pozdrawia nas z citylightów we wszystkich dzielnicach Warszawy, gdzie swoje usługi oferuje już Vectra. W kampanii zleconej przez MediaCom wykorzystano podświetlone CLP z oferty CAM Media. Na ponad połowie nośników zainstalowane zostało dodatkowe podświetlenie plakatów z wykorzystaniem folii elektroluminescencyjnej, która po zmroku sekwencyjnie podświetla najważniejsze elementy plakatu. Kampania informacyjna skierowana jest do osób, które jeszcze nie skorzystały z oferty Vectry, a rozważają wybór nowoczesnego dostawcy usług.

CAM Media S.A. oferuje ponad 1640 podświetlonych clitylightów w 36 miastach Polski. Nośniki znajdują się przy głównych ciągach komunikacyjnych, przystankach komunikacji miejskiej, w pobliżu biurowców, szkół i dworców PKP największych miast Polski. Ścisłe powiązanie z miejscem, w którym nośnik jest zlokalizowany, sprawia, że citylighty są jednym z najlepiej targetowalnych nośników w reklamie zewnętrznej.