Logo

Marketing MIX

Agencja Unlimited dla Adidas Intense Touch

Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanej na rynek limitowanej serii kosmetyków Adidas Intense Touch (Coty Polska). Działania reklamowe obejmują m.in. konkursy, kampanię z użyciem materiałów POS oraz animacje z hostessami w wybranych punktach handlowych.

Podstawowym elementem przygotowanej przez agencję Unlimited kampanii jest ogólnopolski konkurs „Wygraj 2012”, który właśnie wystartował i potrwa do 8 maja. Uczestnicy konkursu kupują dowolny produkt kosmetyczny marki Adidas i wysyłają SMS-em okrzyk zagrzewający piłkarzy do gry. Głównymi nagrodami w konkursie są 4 zagraniczne wyjazdy dla 2 osób na mecze eliminacyjne piłkarskich Mistrzostw Europy 2012. Dodatkowe nagrody to: 12 kart płatniczych o wartości 2012 zł oraz 2012 oryginalnych piłek Adidas.

Równolegle w sklepach sieci Tesco trwa konkurs pod tytułem „Wygrywaj intensywnie”, w którym po zakupie dowolnego kosmetyku Adidas można będzie wygrać: 12 iPodów Touch 8GB, 24 bony towarowe Tesco o wartości 300 zł oraz 80 zestawów kosmetyków serii Adidas Intense Touch. Konkurs zakończy się 6 kwietnia. Konkursy wsparte będą kampanią reklamową z użyciem materiałów POS w punktach handlu nowoczesnego, tradycyjnego oraz drogeriach. W ramach działań marketingowych w wyselekcjonowanych sklepach będą organizowane animacje z hostessami i pokazy piłkarskich tricków w wykonaniu dwukrotnego wicemistrza Europy – Krzysztofa Golonki.

Agencja Unlimited współpracuje z Coty Polska od października 2010 r.