Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanej na rynek limitowanej serii kosmetyków Adidas Intense Touch (Coty Polska). Działania reklamowe obejmują m.in. konkursy, kampanię z użyciem materiałów POS oraz animacje z hostessami w wybranych punktach handlowych.
Podstawowym elementem przygotowanej przez agencję Unlimited kampanii jest ogólnopolski konkurs „Wygraj 2012”, który właśnie wystartował i potrwa do 8 maja. Uczestnicy konkursu kupują dowolny produkt kosmetyczny marki Adidas i wysyłają SMS-em okrzyk zagrzewający piłkarzy do gry. Głównymi nagrodami w konkursie są 4 zagraniczne wyjazdy dla 2 osób na mecze eliminacyjne piłkarskich Mistrzostw Europy 2012. Dodatkowe nagrody to: 12 kart płatniczych o wartości 2012 zł oraz 2012 oryginalnych piłek Adidas.
Równolegle w sklepach sieci Tesco trwa konkurs pod tytułem „Wygrywaj intensywnie”, w którym po zakupie dowolnego kosmetyku Adidas można będzie wygrać: 12 iPodów Touch 8GB, 24 bony towarowe Tesco o wartości 300 zł oraz 80 zestawów kosmetyków serii Adidas Intense Touch. Konkurs zakończy się 6 kwietnia. Konkursy wsparte będą kampanią reklamową z użyciem materiałów POS w punktach handlu nowoczesnego, tradycyjnego oraz drogeriach. W ramach działań marketingowych w wyselekcjonowanych sklepach będą organizowane animacje z hostessami i pokazy piłkarskich tricków w wykonaniu dwukrotnego wicemistrza Europy – Krzysztofa Golonki.
Agencja Unlimited współpracuje z Coty Polska od października 2010 r.