Kongres to unikalne wydarzenie dla osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 70 prelegentów, w tym 14 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów.
Kongres składa się z kilku części merytorycznych, pierwsza to trzy dni prelekcji, następnie dwa dni dodatkowych warsztatów, debat gości specjalnych i wywiadów, ponadto po części prelekcji planowane są atrakcje i imprezy towarzyszące. Udział w kongresie „FUTURE MARKETING” jest unikalną na polską skalę okazją zapoznania się z światowymi trendami w marketingu, sprzedaży, mediach oraz komunikacji, to spotkanie z grupą ekspertów i praktyków działających w różnych obszarach marketingu.
Organizatorem całego wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której wiodący serwis www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10 urodziny, a kongres wraz z Konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010 www.dyrektormarketinguroku.pl jest ich ukoronowaniem.
Kongres i towarzyszące mu atrakcje są tak zaplanowane, aby umożliwić najważniejszym osobom w firmach, odpowiedzialnym za ich rozwój, strategię, marketing, odpoczynek od natłoku bieżących obowiązków i udostępnić ogromną dawkę wiedzy, inspiracji, pomysłów.
– Termin, w którym odbywa się kongres, to czas, w którym większość działań marketingowych firm jest w realizacji, a plany na kolejne kwartały i miesiące roku są w trakcie rozważań, dlatego dzięki swobodnej możliwości wybór ścieżek tematycznych i prelekcji związanych z najważniejszymi trendami, uczestnicy kongresu mogą w efektywny sposób poznać ważne trendy, na które ich firma powinna się z wyprzedzeniem przygotować. Jest to również niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń, czerpania nowych inspiracji oraz nawiązania nowych kontaktów i znajomości. Mamy plany na kolejny rok, jak rozwinąć kongres w jeszcze bardziej innowacyjne wydarzenie, jednak na razie skupiamy się z naszymi partnerami na pierwszej edycji, po niespełna dwóch miesiącach prac uruchomiliśmy stronę kongresu, w tym tygodniu rusza kampania reklamowa oraz biuro prasowe. Udało nam się pozyskać do współpracy przy tym wydarzeniu najlepsze światowe i polskie firmy, to ponad trzydzieści spółek i instytucji, bez ich wsparcia oraz wiedzy organizowanie kongresu byłoby bardzo trudne – powiedział Paweł Netczuk, prezes spółki.
Większość komunikacji i informacji o kongresie i jego atrakcjach znajduje się na stronach internetowych kongresu, które są prowadzone zarówno w języku polskim pod adresem: www.kongresdyrektorowmarketingu.pl jak i angielskim www.cmocongress.com. Cały proces rejestracji uczestników, czy akredytacji dziennikarskich odbywa się poprzez stronę kongresu.
Gośćmi specjalnymi będą między innymi: David Patton – President & CEO Grey EMEA na Europa, Bliski Wschód i Afrykę, Nick Wiggin – Dyrektor Strategii Ericsson, Peter Walshe – Brand Manager, Millward Brown, Gabriela Salinas – Global Brand Manager Deloitte, Louis Seara Cardoso – Prezes Mindgames i inni.
Wśród polskich gości znajdują się między innymi: Bartosz Drozdowski, MD ARBOinteractive, Janusz Moneta, CMO CEE Google, Robert Majkut, Designer, Wojciech Grendziński IMS SA, Mateusz Galica – Dyrektor ds. Strategii w TNS, Tomasz Modzelewski – Prezes Zelmer, Marcin Skowroński – Dyrektor Pionu Marketingu Onet.pl, w trakcie kongresu prelekcje poprowadzą również przedstawiciele m.in.: AMS, Starcom, Grey, Google, Facebook, TVN, Dragon Rouge i kilkudziesięciu innych firm.
Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: trendy komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR.
Warsztaty towarzyszące Kongresowi to okazji to pozyskania praktycznej wiedzy i nauki przez osoby o wieloletnim doświadczeniu. Prowadzącymi warsztaty będą przedstawiciele Grupy Training & Consulting.
Kongres „FUTURE MARKETING” to również kilka atrakcji związanych nie tylko z urokami sopockiego molo, imprezie towarzyszyć będą np.: rejsy jachtami regatowymi i motorowymi, których sponsorem jest jeden z partnerów kongresu – firma TAG Heuer, a także wieczorne imprezy w sopockim UNIQUE Club & Lounge, który zarezerwowany jest dla gości kongresu.
Drugiego dnia kongresu, we wtorek 31 maja o godzinie 20.00, odbędzie się finałowa Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010, osobą prowadzącą będzie znany telewizyjny prezenter Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent – Sabiny Jeszki.
Więcej na: www.kongresdyrektorowmarketingu.pl