Renault rozpoczyna kolejny etap działań wprowadzających nowy model z segmentu Premium – Latitude. Niestandardowa odsłona kampanii przedstawia luksusowe wnętrze nowego auta. Przez cały kwiecień windy w wybranych biurowcach w największych miastach Polski będą ozdobione specjalną folią odwzorowującą wygląd wnętrza samochodu Renault Latitude. Pasażerowie windy, dzięki zastosowaniu zdjęć wykonanych techniką 360 stopni, będą mogli dokładnie przyjrzeć się bogatym elementom wyposażenia tego auta.
„Chcieliśmy przybliżyć walory wnętrza nowego modelu Renault przede wszystkim biznesmenom, prezesom firm, menadżerom, którzy poszukują komfortowego samochodu najwyższej jakości. Komunikacja jest skierowana do wąskiej grupy konsumentów, stąd pomysł na wykorzystanie przestrzeni w wyselekcjonowanych biurowcach” – mówi Teresa Wielowieyska-Sławek, Szef Reklamy Renault Polska.
Nietypowa akcja jest kolejną odsłoną działań prowadzonych przez Renault w ramach promocji wprowadzonego w styczniu do sprzedaży modelu Latitude. Kampania Renault ma na celu zachęcenie do udziału w jazdach próbnych osób poszukujących luksusowego auta.
Media zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD, za kreację odpowiada agencja kreatywna Publicis, a wykonawcą projektu jest firma ambientowa MindAttackMedia.