Logo

Marketing MIX

Słodkie Upominki na obradach jury Polskiego Konkursu Reklamy

Firma Słodkie Upominki – w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR – zaprojektowała i wyprodukowała ciastka oraz herbatę reklamową, które umilały obrady jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2011.

Podczas obrad jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2011, które w dniach 4-8 kwietnia br. odbywały się w Zachęcie, na stołach pojawiły się ciasteczka karmelowo-korzenne oraz herbata pomarańczowa z nutą jaśminu.

Na opakowaniu herbaty – kształtem przypominającym piramidkę – zostały wyeksponowane, oprócz logotypu SAR-u, logotypy inicjatyw związanych ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR – Klub Twórców Reklamy KTR, Media Trendy, Polski Festiwal Reklamy.

Przypomnijmy, że pierwszy projekt dla Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR – organizatora EFFIE – Słodkie Upominki zrealizowały w roku 2006. Od tamtej pory słodycze reklamowe obecne są na wszystkich imprezach SAR , a firma Słodkie Upominki jest oficjalnym „słodkim” partnerem SAR-u.