Do agencji Ostryga, specjalizującej się w strategicznym marketingu społecznościowym, dołączyła Joanna Rodak, która objęła stanowisko Group Account Managera.
W Ostrydze Joanna Rodak zajmie się rozwojem client service i zarządzaniem zespołem accountów, prowadzących działania social media dla klientów Agencji.
Z branżą interaktywną jest związana od 4 latach. Przygodę z social media rozpoczęła w 2007 roku w Heurece, w której jako Community Manager zajmowała się tworzeniem strategii, planowaniem oraz koordynacją kampanii WoMM i social dla klientów agencji. Z końcem 2009 roku Joanna Rodak przeszła do agencji Harder&Harder, w której objęła stanowisko Kierownika Studia Monitoringu i Amplifyingu Internetowego (SMAI). Przez ostatnich 6 miesięcy była związana z domem mediowym MEC Interaction, w którym jako Social Media Manager zajmowała się przygotowywaniem ofert taktycznych w obszarze social media i netPR, pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwojem obsługi klienta.
Do tej pory realizowała projekty m.in. dla Mercedesa, Colgate Palmolive, LG, LOT-u, Orbis Travel, Vichy, Pharma Nord, Ikea czy Nutricia.