Logo

Marketing MIX

Mapping 3D dla PZPN

TRIAS zapewnił obsługę multimedialno-oświetleniową podczas konferencji, na której zaprezentowano nowy logotyp Polskiego Związku Piłki Nożnej. Konferencja odbyła się 14 kwietnia br. w Teatrze Capitol w Warszawie. Wśród uczestników spotkania znaleźli się m.in. prezes PZPN Grzegorz Lato oraz trener polskiej reprezentacji piłkarskiej Franciszek Smuda.

Nowy logotyp ma być symbolem zmian w PZPN i przyczynić się do poprawy jego wizerunku.
Prezentacja nowego logotypu przeprowadzona została na specjalnie przygotowanej bryle przypominającej piłkę nożną, na której wyświetlono projekcję z wykorzystaniem technologii Mapping 3D. Do projekcji użyto światowej klasy projektorów multimedialnych firm Christie (moc światła 16.000 ANSI lumenów) oraz Panasonic (6.000 ANSI lumenów) dostarczonych przez TRIAS. Ponadto do oprawy świetlnej wydarzenia zastosowano głowy ruchome firmy Martin (MAC 700 Wash) i Follow Spoty firmy Robert Juliat (Ivanhoe 2500 HMI). Urządzenia multimedialne zarządzane były za pomocą miksera realizacyjnego Folsom Screen Pro oraz Catalyst Media Server, natomiast oświetleniem sterowano z konsolety Wholehog III.

Za kreację i produkcję wydarzenia odpowiedzialna była Agencja My Place, a za oprawę graficzną – NEWMOTION Studios.