Logo

Marketing MIX

Nowa Rada Nadzorcza IAA

Podczas Walnego Zebrania członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrano nowych członków Rady Nadzorczej. W tym roku na kadencję 2011-2013 wybrano pięciu, a nie jak w poprzednich latach trzech członków Rady Nadzorczej. Nowymi osobami, które zasiliły szeregi Rady są Katarzyna Borucka – dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych Coca-Cola Poland Services Sp. z.o.o., wcześniej będąca w Sądzie Dyscyplinarnym Stowarzyszenia oraz Marcin Stan – członek Zarządu Cityboard Media Sp. z o.o. Na przewodniczącego Rady Nadzorczej IAA wybrano – Jarosława Śliżewskiego wiceprezesa Business Ad Network Agora/Money.pl, który na tym stanowisku zastąpił Stanisława Diskau. Pozostały skład Rady Nadzorczej to: Stanisław Diskau prezes D'Advertising Ltd. oraz Krzysztof Gmyrek wiceprezes Zarządu Business Consulting .