Logo

Marketing MIX

Nagrody dla Willson & Brown

Na targach Euro-Reklama 2011 w Poznaniu, zgłoszone do konkursu displaye zdobyły cztery złota i jeden brąz. Pierwsze nagrody w dwóch kategoriach – International i Innovation – zdobył display zaprojektowany dla Sigg Switzerland. Ekspozytor w kształcie aluminiowego bidonu bardzo efektownie komunikuje markę i produkt. Ciekawy system podwieszania butelek pozwala w pełni wykorzystać dostępną przestrzeń, a jednocześnie zaprezentować oferowane przez firmę Sigg bidony w sposób, który dopełnia wygląd ekspozytora.

Dwie pozostałe złote nagrody zostały przyznane za display Avene w kształcie żagla w kategorii Longterm oraz za kartonowy stand wykonany dla marki Essence w kategorii Short-term. Brązową statuetką nagrodzono display, również wykonany dla marki Avene, którego dominującym elementem są, sprawiające wrażenie zawieszonych w powietrzu, kule z kosmetykami oferowanymi przez firmę.