Startuje kampania promocyjna województwa podkarpackiego przygotowana przez firmy Demo Effective Launching, PRO Media House i DiGi Media Store. Twarzą akcji pod hasłem jest Katarzyna Zielińska.
Rozpoczynająca się właśnie kampania województwa podkarpackiego pokazuje 10 projektów realizowanych z udziałem środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007–2013. Każda z przedstawianych inwestycji należy do innego obszaru, m.in. transportu, ekologii, zdrowia, szkolnictwa, przedsiębiorczości oraz turystyki i kultury. Akcja pod hasłem „Rozwija się! Podkarpackie po naszej myśli” ma zwrócić uwagę mieszkańców tego regionu na kluczowe znaczenie tych projektów dla jego rozwoju gospodarczego i społecznego. Twarzą kampanii jest aktorka Katarzyna Zielińska, znana z serialu „Barwy Szczęścia” i programu „Kocham cię Polsko”.
Działania reklamowe będą prowadzone w całym województwie podkarpackim, obejmując telewizję (spoty 20- i 45-sekundowe w TVP Rzeszów), radio (spot 15-sekundowy w Polskim Radiu Rzeszów, Radiu Bieszczady i Złote Przeboje RES), prasę („Nowiny”, „Polska Rzeszów”, „Życie Podkarpackie”, „Gazeta Wyborcza”), internet (wrotapodkarpackie.pl, podkarpacie24.pl, echodnia.pl) oraz outdoor (billboardy, telebimy i ekrany LED).
Strategię i Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja Demo Effective Launching, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe DiGi Media Store (internet) i PRO Media House (pozostałe media).