Logo

Marketing MIX

Członkowie IAA prelegentami na Kongresie Regionów

Podczas II Kongresu Regionów, który odbędzie się 10-12 maja 2011 r. w Świdnicy, wystąpi czterech członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Prelekcje wygłoszą: Olimpia Osińska-Rudowicz (Tetra Pak), Dorota Truśkiewicz (Scholz & Friends), Aleksander Śmigielski (Unilever) oraz Jacek Olechowski (MEDIACAP).

Członkowie IAA wygłoszą cztery wykłady, które przybliżą najlepsze praktyki w zakresie promocji miast i regionów. Bezcenna „ścieżka marketingowa” dla tych, którzy chcą skutecznie promować się.

Olimpia Osińska – Rudowicz, Dyrektor Marketingu i Zarządzania Produktem Tetra Pak twierdzi, że kluczem do skutecznej komunikacji promocyjnej są jasno określone cele i zadania. Podczas jej wykładu słuchacze dowiedzą się o najważniejszych pytaniach, na które trzeba sobie odpowiedzieć przed uruchomieniem działań oraz zasadach przygotowania dobrego zamówienia dla agencji reklamowych. Wykład będzie także okazją do praktycznego omówienia kluczowych elementów zamówienia, oczekiwanych efektów, czy sposobów wyboru odpowiedniej agencji reklamowej wraz z wynegocjowaniem zasad jej wynagradzania.

Podczas kolejnego wykładu, Dorota Truśkiewicz, dyrektor strategiczny agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa, przedstawi słuchaczom proces powstawania kampanii reklamowych widziany od strony agencji. Opisze „od wewnątrz” jak wygląda praca agencji, o co powinna pytać, co powinna z klientem ustalić i jakich materiałów będzie potrzebować od reklamodawcy. Wykład podpowie też jak prowadzić proces przygotowywania projektu tak aby wpisał się w planowany terminarz realizacji oraz jakich materiałów należy spodziewać się od agencji na kolejnych etapach przygotowywania promocji.

Trzecią część „ścieżki marketingowej” poprowadzi Aleksander Śmigielski, wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, Dyrektor ds. Mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unilever. Jego wykład skupi się na skutecznym zaplanowaniu kanałów dotarcia do konsumentów, czyli standardach współpracy z dostawcą mediów (tzw. domem mediowym) od jego wyboru, przez codzienna współpracę przy przygotowywaniu kampanii, aż do ostatecznego rozliczenia. Dodatkowo zaprezentowane będą podstawowe informacje o cechach mediów, o rynku mediów w Polsce oraz kluczowych fachowych pojęciach mediowych. Wszystko po to by mieć pewność, że nie tylko treść kampanii, ale i sposób dotarcia do jej adresatów jest dobrze zaplanowany.

Cykl wykładów zakończy Jacek Olechowski, współwłaścicielem grupy reklamowej publicznie notowanej MEDIACAP. Jego wykład skupi się na wspólnym omówieniu wybranych kampanii promocyjnych miast i regionów z Polski i ze świata. Wszystko po to by pokazać o czym pamiętać, a jakich błędów na pewno nie zrobić w swoich własnych działaniach promocyjnych.

Cztery wykłady przygotowane przez członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA pozwolą zobaczyć cały proces tworzenia skutecznych kampanii promocyjnych od postawienia sobie celów, przez współpracę z agencjami reklamowymi i dostawcami mediów aż po efekty końcowe – i to wszystko oczami doświadczonych i uznanych praktyków. Bezcenna i obowiązkowa pigułka wiedzy dla tych słuchaczy którzy planują inwestować środki w promocję swoich regionów.