Ponad 100 000 komentarzy o największych w Polsce bankach przeanalizuje w raporcie Emotrack.pl agencja Think Kong i firma badawcza Zetema. Raport będzie pierwszym z serii opracowań na temat największych marek przygotowywanych na podstawie językowej analizy emocjonalnej komentarzy i wpisów w Internecie.
Emotrack.pl to wspólny projekt agencji interaktywnej Think Kong i firmy Zetema. To pierwsze w Polsce badanie jakościowe w Sieci oparte na językowej analizie emocjonalnej tysięcy wpisów i komentarzy internautów. W oparciu o autorską technologię autorzy badania na początek dokonają oceny wizerunku największych polskich banków.
„Emotrack.pl to początek większego przedsięwzięcia w ramach którego będziemy popularyzować instrumenty do zarządzania reputacją on-line” – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – „Mamy nadzieję, że uda się nam przekonać marketerów, że reputację w Sieci można nie tylko mierzyć.”
Bezpłatny raport Emotrack.pl zostanie opublikowany w drugiej połowie maja. Będzie on przedstawiał wyniki analizy emocjonalnej ponad stu tysięcy komentarzy w Internecie dotyczących dziesięciu największych banków oraz ich produktów. Jeszcze w tym roku agencja Think Kong i firma badawcza Zetema planują publikację kolejnych raportów dotyczacych m.in.: rynku usług telekomunikacyjnych i marek samochodowych.
Inicjatorem projektu jest agencja marketingu interaktywnego Think Kong. Badanie zostało zrealizowane pod patronatem IAB oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.