Agencja marketingu zintegrowanego Let’s Evolve Marketing (L-E-M) oraz agencja public relations studio PRowokacja prowadzą dla firmy Wilkinson, producenta maszynek i kosmetyków do golenia, ogólnopolską kampanię Cała Polska goli „Siarę”!
Koncepcję kreatywną kampanii Cała Polska goli „Siarę”! przygotowała agencja marketingowa L-E-M, która zajęła się także kreacją wszystkich materiałów marketingowych, prowadzeniem oficjalnego fanpage’a firmy Wilkinson oraz działaniami samplingowymi.
Silnym wsparciem akcji jest sampling prowadzony w największych miastach Polski, koordynowany także przez agencję L-E-M. Wyróżniający się z tłumu reprezentanci firmy Wilkinson namawiają mieszkańców Polski do poparcia akcji zgolenia przez Janusza „Siarę” Rewińskiego brody i rozdają najlepszą maszynkę jednoczęściową Wilkinson Xtreme3. „Dodatkowym, ciekawym elementem tej kampanii jest możliwość przyłączenia się do akcji na Facebooku już w momencie otrzymania maszynki, gdyż nasi samplerzy dysponują specjalnie przygotowanymi tabletami Samsung GalaxyTab. Kampania Cała Polska goli „Siarę”! to jedna z największych akcji samplingowych w tym roku w Polsce” – podsumowuje Paweł Raczkowski, managing director agencji L-E-M.
Działania w agencjach nadzorują: Paweł Raczkowski (L-E-M) i Agnieszka Burzyńska (studio PRowokacja). Kampania wspierana jest także działaniami reklamowymi w internecie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Global.