Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, przygotowała dla klientów letnią ofertę sprzedażową. Oferta obejmuje sieć Motorway 12 x 4m oraz trzy typy nośników mobilnych: MobiJet 6 x 3m, JetBike 1,2 x 1,8m i Airboard 12 x 8m.
– Przygotowując tegoroczną ofertę na lato wzięliśmy pod uwagę dwa czynniki: możliwości naszych nośników reklamowych oraz badania dotyczące wakacyjnych planów Polaków – mówi Michał Ciundziewicki, Prezes Jet Line. – Do dyspozycji klientów jest zatem sieć Motorway 12x4m, czyli wielkoformatowych powierzchni lokalizowanych przy najbardziej uczęszczanych trasach nad morze i w góry oraz nośniki mobilne, które sprawiają,
że wakacyjne kampanie OOH będą znakomicie widoczne w miejscowościach wypoczynkowych.
Wykorzystanie wszystkich typów nośników pozwala zaplanować kampanię o dowolnym zasięgu oraz dotrzeć do precyzyjnie określonej założonej grupy docelowej. Nośniki mobilne zapewniają bowiem kierowanie reklamy w miejsca o największym natężeniu odbiorców w zależności od pory dnia. W kurortach pojawią się MobiJety, mobilne billboardy z powierzchniami 6 x 3m, poruszające się po ulicach miasteczek. W miejscach, do których nie można wjechać samochodem, wczasowicze zobaczą nośniki JetBike, czterokołowe niezwykłe rowery reklamowe
z plakatami 1,2 x 1,8m, zaś na plażach i skwerach będą wykorzystywane pneumatyczne Airboardy 12 x 8m, których zaletą jest prosty montaż i możliwość przeniesienia w inne miejsce.
Aż 55% internautów zapytanych o plany urlopowe odpowiedziało, że wakacje spędzą w Polsce*. Potwierdzają to nadmorskie punkty Informacji Turystycznej, które notują rekordowe zainteresowanie kwaterami nad Bałtykiem. Na duże zainteresowanie popularnymi miejscowościami nadmorskimi z pewnością wpłynęły niedawne wydarzenia m.in. w Egipcie i Tunezji, a także wysokie ceny wycieczek zagranicznych.
Akcje z wykorzystaniem nośników Jet Line można planować do końca sierpnia.
*Wg danych z badań instytutu ARC Rynek i Opinia.