Logo

Marketing MIX

Majowy OOH magazine już kwitnie

Na rynku pojawił się majowy numer OOH magazine. A w nim:
– Gwiazdy OOH, czyli Szymon Majewski i Sebastian Karpiel-Bułecka – o reklamie, gadżetach reklamowych i swoich planach artystycznych
– „Rozmiar ma znaczenie” – o kampaniach out of home w rozmiarze XXL
– OOH dla najmłodszych
– „Ciągle nowe wyzwania” – wywiad z Markiem Kuzaką, nowym prezesem Zarządu AMS
– „Konieczna jest reforma prawa” – rozmowa z Prezesem Krajowej Izby Gospodarczej, Andrzejem Arendarskim.
– „ Digital Signage przy kawie” – ekrany w lokalach gastronomicznych i rozrywkowych
– „POS na posterunku” – podpowiadamy jak ustawić materiały POS na terenie sklepu
– „Wyspy w archipelagu sprzedaży” – kilka rad na temat shop-in-shop
– „Opakowanie – niemy sprzedawca” – o marketingowej roli opakowania
– „Event w artystycznej okładce” – na temat oprawy artystycznej eventu
– „Bądź w temacie” – o imprezach tematycznych
– „Namierzamy miejsce na event” – polecamy, gdzie zorganizować event biznesowy
– „Kubek na reklamę” – o ceramice i porcelanie reklamowej
– „zdobienie od kuchni” – na temat metod zdobienia ceramiki rozmawiamy z Katarzyną Skowron, z Agencji Reklamowej NORWOKS.
– „Elektronika na rzecz reklamy” – gadżety elektroniczne w kampaniach reklamowych
– „Era 3D”, czyli druk soczewkowy

A poza tym stałe rubryki: newsy branżowe, Billboardy pod lupą, Wojna Płci, Ambientowy Zawrót Głowy.

Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem bezpłatnego egzemplarza prosimy o mail: t.rola@oohmagazine.pl