Logo

Marketing MIX

T- Mobile startuje 5 czerwca

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła proces wprowadzenia na polski rynek globalnej marki T-Mobile. Nowa marka zastąpi dotychczasową od dnia 5 czerwca 2011 roku. Proces jej wprowadzenia potrwa kilka miesięcy. Firma PTC będzie kontynuowała działalność na polskim rynku pod swoją dotychczasową nazwą z wykorzystaniem strategii i wartości marki T-Mobile należącej do Grupy Deutsche Telekom, współzałożyciela i jedynego właściciela PTC.

Wraz z wprowadzanymi zmianami sieć T-Mobile w Polsce zyska również nowe logo – „T” oraz hasło przewodnie „Chwile, które łączą”, polską wersję hasła DT „Life is for sharing”. Nastąpi też szereg zmian w działaniu firmy i w ofercie. W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1000 salonów i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie. Z dniem 5 czerwca nastąpią też zmiany we wszystkich systemach wewnętrznych i zewnętrznych, zarówno tych widocznych, jak i niewidocznych dla klientów. Jednym z elementów tych zmian będzie uruchomienie nowej strony internetowej www.t-mobile.pl., na którą będą automatycznie przekierowywani internauci z dotychczasowej strony www.era.pl. Będą tam zamieszczone wszystkie informacje o produktach, usługach, technologiach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały związane z dotychczasową ofertą sieci Era. Zmienione zostaną firmowe adresy e-mail, ale dotychczasowe będą jeszcze obowiązywały równolegle przez pewien czas.

Sieć T-Mobile będzie oferować wszystkie dotychczas świadczone przez PTC pod marką Era usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne, zarówno w systemie abonamentowymi, jak i przedpłaconym, dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Nowa globalna marka T-Mobile na polskim rynku to nie tylko zmiana nazwy i wizualizacji jednej z największych polskich sieci komórkowych.

Zdaniem Miroslava Rakowskiego, prezesa PTC, rebranding pochłonie ok. 100 mln zł. Kampania wprowadzająca nową markę na rynek rozpocznie się w najbliższych dniach i będzie obecna w telewizji, prasie i na outdoorze.  Jej elementem będą reklamy, w których spod plakatu w niebieskich barwach Ery z hasłem "Nadchodzi wyjątkowa chwila" odsłaniany jest kolejny plakat z logo T-Mobile i hasłem "Witaj wśród milionów ludzi na świecie, których łączy T-Mobile". Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje reklamowe G7 i Saatchi & Saatchi oraz dom mediowy Starcom.

W ciągu najbliższych tygodni zmieniony zostanie również wygląd ponad 1000 salonów (330 najważniejszych zmieni barwy w ciągu najbliższych 2 tygodni) i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie.