Logo

Marketing MIX

Agencja Perfectto dla L’Oreal

Za nami pokaz najnowszej kolekcji Macieja Zienia na sezon jesień/zima 2011, który odbył się 13 maja br. Najnowsze kreacje projektanta przyciągnęły gwiazdy show-businessu, które błyszczały nie tylko na czerwonym dywanie, ale i w przygotowanej przez Agencję Perfectto strefie chillout.

Za makijaże modelek odpowiedzialna była marka L’Oreal, dla której Agencja Perfectto stworzyła  backstage (tam lekkie ścianki z logo L’Oreal), strefę chillout, a także zadbała o prezentację marki na nowej generacji diodzie umiejscowionej przed wejściem do budynku.

Wydarzenie miało miejsce w surowych wnętrzach pofabrycznych hal Soho Factory na warszawskiej Pradze.  Wystrój współgrał z kolekcją, która pod przewrotnym tytułem 180° zaprezentowała ewolucję marki Zień. Kącik chillout, gdzie goście mogli porozmawiać, wyposażony był w eleganckie, minimalistyczne meble, które komponowały się z industrialnym klimatem miejsca. Strefa nabrała interesującego charakteru również dzięki oświetleniu (z pixelbarów) światłem w kolorze fuksji (kolor marki L’Oreal).  Oświetlenie białe (lampy typu JB) rozjaśniało bannery, a także drogę dla gwiazd przechodzących ze strefy dla fotoreporterów. W strefie znajdowały się również dwie plazmy (63 cale), na których wyświetlane były zdjęcia modelek przygotowujących się do pokazu.

Przy wejściu witała  gości dioda o niespotykanej w Polsce gęstości. Dzięki temu uzyskano wysokie rozdzielczości na małej powierzchni, a pełen obraz można było oglądać już z  niewielkiej odległości, bez dostrzegania pikseli. Dodatkowym atutem był wysoki kontrast, bardzo szerokie kąty widzenia, przekraczające 160 stopni, a także niewielka waga diody.

Była to jedna z wielu realizacji przygotowanej przez Perfectto. Agencja organizuje również konferencje, spotkania integracyjne, eventy promocyjne, wydarzenia firmowe, jubileusze, uroczystości, imprezy masowe i plenerowe.