Logo

Marketing MIX

CIN&CIN na Fashion Week Poland

Kolejny FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi już za nami. Na to najważniejsze wydarzenie modowe, odbywające się w Polsce od 4 do 8 maja br. zjechało kilkadziesięciu projektantów oraz kilka tysięcy gości. Wśród publiczności nie zabrakło znanych nazwisk show biznesu. Wielkim emocjom oraz niepowtarzalnej atmosferze na pokazach towarzyszył CIN&CIN, marka która już na stałe wpisała się w scenografię mody jako dodatek do dobrego stylu.

Już po raz trzeci Łódź, wzięła udział w odbywającym się na całym świecie cyklu imprez Fashion Week, w którym biorą udział czołowi projektanci i najbardziej znane domy mody. Polscy i zagraniczni kreatorzy mody oraz przedstawiciele mediów, którzy chętnie przyjeżdżają do naszej stolicy włókiennictwa, podkreślają niezwykłą atmosferę tego miasta i wielką sympatię, jaką je darzą. W tym roku do Łodzi zawitał m.in. bułgarski duet On Aura Tout Vu, ulubiona marka Lady Gagi, a wśród publiczności można było dojrzeć Iwonę Pawlović, Sylwię Gliwę, Roberta Kupisza, Dorotę Wróblewską, Kaję Śródkę, Ilonę Felicjańską, Joannę Horodyńską, Beatę Sadowską czy Katarzynę Skrzynecką z mężem. Tam, gdzie królują przepych, szyk i elegancja, pojawia się również marka CIN&CIN, która już po raz kolejny była partnerem imprezy organizowanej w klubie „Wytwórnia”.

FashionPhilosophy to niepowtarzalna szansa na pokazanie światu naszych rodzimych, najlepszych projektantów. W tym roku publiczność zelektryzowała kolekcja Łukasza Jemioła. Goście mogli wznosić toasty CIN&CIN, serwowane w VIP roomie na miejscu wydarzenia oraz podczas After Party w klubie „Wytwórnia” w Łodzi. Podczas imprezy na gości czekała zabawa przy muzyce zmiksowanej przez DJ-a z Kolektywu Astroschwarz, a klimat podsycały bąbelki CIN&CIN oraz nowe drinki prezentowanych na tej uroczystości po raz pierwszy.