Logo

Marketing MIX

Ambientowo w Lesznie

16 maja ruszyła kampania promocyjna Leszna. Jej celem jest wzmocnienie obrazu miasta i regionu jako destynacji dla osób aktywnych, poszukujących możliwości „rozwinięcia skrzydeł” w obszarze turystyki, sportu i rekreacji. Autorem kampanii jest Eskadra MarketPlace.

Koncepcja bazuje na komunikacie „Leszno – naturalna ewolucja”, mającym na celu uświadomienie odbiorcy, iż ruch i aktywność leżą w jego naturze, a gwarantem szerokiego wachlarza atrakcji w tym zakresie jest właśnie Leszno. Owa ewolucja bazuje zatem na pięciu produktach turystycznych promowanych przez region – są to trasy kajakowe, ścieżki rowerowe, nordic walking, doskonała baza do jazdy konnej i najważniejszy sport, z którego słynie Leszno, czyli szybownictwo. Kampania jest prowadzona wielokanałowo, za pośrednictwem Internetu, radia i nośników zewnętrznych. Warto podkreślić, iż część billboardów posiada niestandardowe elementy 2D.

Działania promocyjne mają trwać przez 2 tygodnie i prowadzone będą w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi. Za kreację odpowiada Eskadra Marketplace. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej pozyskanych przez Urząd Miasta Leszna. Eskadra MarketPlace a także Eskadra Advertising, Eskadra Events, Eskadra PR, Eskadra MarketPlace i Opcom Grupa Eskadra wchodzą w skład Grupy Eskadra.