Logo

Marketing MIX

Fortress Gifts dla Nutricii

Bobovita, marka należąca do koncernu Nutricia, przygotowała niespodziankę dla maluchów. Rozpoczęła powtórną już, kampanię gadżetową wspierająca sprzedaż kaszki owocowej. Do zakupu dwóch opakowań kaszki dodano pacynkę na rękę,  dostępną jako cała urocza rodzina misiów. Za gadżet odpowiadał Fortress Gifts, lider w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych. Pierwsza kampania miała miejsce w sieci sklepów Carrefour, a obecna obejmuje kilka zagranicznych oraz wybrane polskie, sieci sklepów.  

Promocja Bobovity i wykorzystanie gadżetu – mają na celu urozmaicenie czasu, w którym rodzice starają się zachęcić i nakarmić swego malucha kaszką. Pacynka to rodzaj zabawki, który pobudza wyobraźnię dziecka. Pluszowe pacynki mają za zadanie przyciągnąć uwagę najmłodszych, stworzyć przyjemną atmosferę zabawy podczas spożywania posiłku, wywołać pozytywne skojarzenia i emocje.

Pacynki dostępne są w czterech wersjach: mama, tata, córka i syn. Każda z nich ma inne, kolorowe ubranko. Możliwość zebrania całej kolekcji pacynek, tym samym całej rodziny, pozwala na tworzenie najróżniejszych historii z rodziną misiów w roli głównej. Rodzicom daje to ogromne pole do popisu, a dzieciom niebanalną rozrywkę i radość.

Gadżety wykonane są z miękkiego pluszu, a  ich ubranka z nylonu. Warto dodać, iż miś jest główna postacią promującą markę Bobovita. Jest dobrze znany młodym mamom i ich pociechom, którym dedykowane są produkty Bobovita. Miś na pewno będzie mile widzianym i pożądanym gościem w wielu domach.