Ruszyła kampania reklamowa marki Rexona, promująca nową linię antyperspirantów z przełomową formułą MotionSense™. W jej ramach ambasadorka marki, aktorka Małgorzata Socha, zachęca wszystkie kobiety do wzięcia udziału w narodowym teście na suchość. Kampania obejmuje telewizję, outdoor, prasę i internet. W kwietniu br. rozpoczęła się kampania mediowa Rexony, której twarzą jest aktorka Małgorzata Socha, współpracująca z marką od 2010 roku. Telewizyjna odsłona kampanii rozpoczęła się w kwietniu, w maju reklamy pojawią się na outdoorze i w internecie.
W nowej kampanii Rexona prezentuje linię antyperspirantów ulepszonych o innowacyjną formułę MotionSense™, opartą na zawartych w kosmetyku kapsułkach, które uwalniają zapach pod wpływem ruchu. Unowocześnione wersje zapachowe i nowe, zaprojektowane z myślą o kobietach opakowania, idealnie wpasowują się w charakter marki Rexona. W szerokiej ofercie antyperspirantów Rexony znajdziemy warianty: Aloe Vera, Biorythym, Otton, Oxygen i inne.
Czy nowa Rexona to przełom na rynku antyperspirantów? Potwierdzą to konsumentki. W kampanii ATL ambasadorka marki, Małgorzata Socha, zachęca wszystkie kobiety do wzięcia udziału w narodowym teście na suchość za pomocą specjalnych płatków testowych, które będą dystrybuowane w prasie, przez stronę internetową oraz na profilu marki na Facebooku.
Kreację telewizyjną i prasową przygotowała agencja Lowe Budapest, a reklamę internetową agencja Walk the Line. Za zakup mediów odpowiada Media Direction, a za komunikację agencja Walk&Talk.