Logo

Marketing MIX

Mood Media dla BMW Bawaria Motors

Mood Media Corporation, dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z salonami BMW Bawaria Motors. Umowę podpisano na trzy lata. Eksperci z Mood Media dostarczą muzykę do flagowych lokalizacji BMW w Polsce. Jest to kolejna firma z branży motoryzacyjnej, która skorzysta z tego typu rozwiązań.

– Salony otrzymają od nas urządzenia muzyczne MP 7000 wraz z dyskiem twardym, na którym zapisany będzie repertuar stworzony specjalnie dla BMW Bawaria Motors. Oprogramowanie i zawartość muzyczna, będą systematycznie aktualizowane poprzez płyty DVD.  – mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Media Polska.

Mood Media poza muzyką własną, dostarczy do salonów także cały sprzęt audio, czyli specjalnie dobrane do wnętrz salonów samochodowych głośniki oraz wzmacniacze. Do tej pory zaplanowano montaże w warszawskich salonach BMW Bawaria Motors przy ulicy Czerniakowskiej i Alei Krakowskiej oraz w Katowicach przy ulicy Róździeńskiego. Koniec prac, przewidziany jest na koniec maja bieżącego roku.

– W BMW Bawaria Motors, zawsze dbaliśmy o pozytywny wizerunek naszych salonów. Stawiamy na wyższy komfort klientów oraz nowoczesność. Precyzyjnie dobrana oprawa muzyczna jest naszym zdaniem porównywalnie ważna jak odpowiednie oświetlenie czy kolorystyka lokalu oraz wysokiej jakości obsługa. Wszystkie te elementy muszą współgrać ze sobą i pozostawać w idealnej harmonii. Liczymy, że dzięki muzyce zaproponowanej przez Mood Media goście salonów będą czuli się w naszych wnętrzach jeszcze lepiej – mówi Marcin Mikos, Dyrektor Obsługi Posprzedażnej.

BMW jest kolejną firmą z branży motoryzacyjnej, która dołączy do szerokiego portfela klientów Mood Media. W chwili obecnej Mood Media Corporation obsługuje już salony Mercedesa, Porsche, Audi i Volkswagena.