Logo

Marketing MIX

Światowi eksperci podczas Digital Signage Trends 2011

Konferencja Digital Signage Trends 2011, która odbędzie się w dniach 7-8 czerwca w Hotelu Novotel Airport w Warszawie to już druga edycja branżowej imprezy kierowanej do firm i instytucji, zainteresowanych wykorzystaniem lub stworzeniem sieci Digital Signage do celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas dwudniowej konferencji będzie można wysłuchać prelekcji o najnowszych trendach Digital Signage, które wygłoszą światowi eksperci w tej dziedzinie.

Podczas dwudniowej  konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w kilku blokach tematycznych, podczas których eksperci rynku DS będą wygłaszać prelekcje poruszające istotne kwestie dotyczące Digital Signage. Wśród wielu zagranicznych gości specjalnych prelekcje wygłoszą min: Dirk Hülsermann, Prezydent Europejskiego Stowarzyszenia OVAB Europe, specjalistą w zakresie reklamy digital-out-of-home, od wielu lat związany z branżą reklamową i medialną, Daniel Gasser z firmy Grassfish, wiodącego dostawcy systemów CMS oraz André Koitzsch z firmy Minicom. Uczestnicy konferencji będą mogli wysłuchać także Pani Andrei Le Vot z firmy  BlueFox doświadczonego eksperta w dziedzinie kontentu dla systemów Digital Signage.

Polskimi specjalistami w branży Digital Signage będą m.in. Pan Mariusz Orzechowski, Bogusław Kwarciak czy Lech Kaczoń. Pan Mariusz Orzechowski zarządza od ponad 15 lat polskim przedstawicielstwem japońskiej korporacji NEC Display Solutions, która jest jednym z liderów na rynku DS jeśli chodzi o monitory LCD. Od wielu lat związany z branża DS, współzałożyciel Stowarzyszeń branżowych, zajmuje także stanowisko V-ce Prezesa Zarządu Polish Digital Signage Association. Doktor Bogusław Kwarciak to ekspert w zakresie badań naukowych z różnych dziedzin komunikacji społecznej. Podczas konferencji podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą z zakresu sposobów mierzenia odbioru reklam przez widzów w sieciach DS . Kolejnym polskim przedstawicielem będzie Lech Kaczoń, doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu. Pan Kaczoń jest również autorem Kodeksu Postępowania w Reklamie Zewnętrznej.

Konferencja Digital Signage Trends to także wydarzenia towarzyszące, takie jak targi Digital Signage Expo. Na powierzchni 400 m² będzie można zobaczyć najnowsze i najciekawsze rozwiązania DS, takie jak: systemy interakcyjne, ściany wielkoformatowe, kioski informacyjne, systemy INDOOR i OUTDOOR, czy liczniki spojrzeń. Przewidziano również spotkania twórców reklamy dla nośników DS tzw. Content Day. Podczas konferencji zostaną także wręczone nagrody w konkursie Polish Digital Signage Association Award 2011 za najlepsze rozwiązania DS m.in. na najlepszy kontent czy najlepszy system DS.  

Odpowiedzi na wszelkie pytanie dotyczące Digital Signage będzie można uzyskać podczas dwudniowej konferencji Digital Signage Trends 2011.