Logo

Marketing MIX

De Luxe w nowej szacie

W 2007 roku na wymagającym rynku alkoholowym pojawiła się nowość, która zaintrygowała konsumentów –  Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka. W momencie gdy trafiła na sklepowe półki, była już zwycięzcą ogólnopolskiego testu konsumenckiego, w którym Polacy uznali jej smak za najlepszy. Szybko zdobyła szerokie grono entuzjastów.

Doskonały smak, osiągany dzięki dopracowanej recepturze i procesowi produkcji polegającemu m.in. na sześciofazowej destylacji i filtracji przez naturalne filtry węglowe doceniła również kapituła konkursu Vodka Masters w Londynie, która w 2009 roku przyznała Czystej de Luxe złoty medal.

W tym samym roku, po niespełna dwóch latach obecności na rynku, Czysta de Luxe została najlepiej sprzedającą się wódką w kraju, a z producenta uczyniła lidera rynku! Zajęła pierwsze miejsce w międzynarodowym rankingu Drinks International – Millionaires Club jako najszybciej rosnąca marka wódki na świecie.W 2010 roku co piąta wypijana butelka wódki czystej, zawierała właśnie Czystą de Luxe Żołądkową Gorzką (źródło AC Nielsen 2011r.).

Choć producent odnosi spektakularne sukcesy, nieprzerwanie troszczy się o najwyższą jakość Czystej de Luxe. Postanowił więc udoskonalić jedyną rzecz, którą można było poprawić – butelkę. Nowe opakowanie Czystej de Luxe Żołądkowej Gorzkiej oddaje wszystkie cechy zamkniętego w nim alkoholu. Mocny, czysty charakter oraz doskonałą jakość, którą doceniają polscy konsumenci. Butelkę wyróżnia unikalny kształt z bocznymi grawerami, który idealnie dopasowany jest do dłoni i umożliwia wygodne uchwycenie.

– Rynkowy sukces  Czystej de Luxe i uznanie konsumentów oraz świetny smak potwierdzone 11 medalami w międzynarodowych i krajowych konkursach, to wystarczające argumenty do tego aby produkt ubrać w nową, lepszą, wyróżniającą szatę – mówi Ewa Markiton Senior Brand Manager w Stock Polska.

Zmianie uległa też etykieta i kolorystyka. Mocne połączenie czerni z intensywną czerwienią podkreśla niezwykłą klasę tego alkoholu. To opakowanie godne lidera rynku wódki, zdobywcy wielu prestiżowych nagród i zaufania Klientów.