Logo

Marketing MIX

Słodkie Upominki partnerem Kongresu Dyrektorów Marketingu

Firma Słodkie Upominki – specjalizująca się w projektowaniu oraz produkcji słodyczy reklamowych – jest jednym z partnerów Kongresu Dyrektorów Marketingu, który odbędzie się w dniach 30 maja – 3 czerwca w Sopocie.

W ramach współpracy z organizatorem Kongresu „Future Marketing” – spółką Mediarun – firma Słodkie Upominki zaprojektowała i wyprodukowała Choco Web, czyli czekoladową wiadomość odlaną w tabliczce czekolady. Do uczestników Kongresu trafią tabliczki mlecznej, belgijskiej czekolady, na których umieszczono adres strony www.cmocongress.com. Firma Słodkie Upominki zaprojektowała i wyprodukowała także herbatę reklamową. Na opakowaniu herbaty – kształtem przypominającym piramidkę – został wyeksponowany logotyp Kongresu Dyrektorów Marketingu.

Kongres Dyrektorów Marketingu – który zgromadzi osoby odpowiedzialne za strategię, marketing, promocję… – to idealna okazja to zaprezentowania możliwości, jakie kryją w sobie słodycze reklamowe. Dzięki wręcz nieograniczonym możliwościom kreacji stają się one niestandardowym nośnikiem informacji, który możemy wykorzystać w każdym aspekcie prowadzonych działań promocyjnych.

Przypomnijmy, że organizatorem Kongresu Dyrektorów Marketingu jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, w tym wiodącego www.mediarun.pl. Kongres to unikalne wydarzenie dla osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegentów, dotyczących najważniejszych światowych trendów.