Logo

Marketing MIX

Be Media na rzecz standaryzacji

W ostatnim czasie na rynku pojawia się bardzo dużo informacji na temat nowych nośników reklamowych digital signage indoor/ outdoor i inwestycji, które mają zrewolucjonizować rynek reklamowy. Powstają nowe sieci nośników, pojawiają się nowi inwestorzy i nowe pomysły. Po pewnym czasie jednak okazuje się, że inwestycja jest mało rentowna, a nośniki świecą pustkami. Domy Mediowe załamują ręce natłokiem ofert, które nie dość, że nie są odpowiednio przygotowane albo zawierają mało istotne informacje, to jeszcze są nieestetyczne i zawierają błędy merytoryczne. Gdy jednak pojawia się wymóg zorganizowania kampanii na nośnikach cyfrowych okazuje się, że na rynku nie ma firmy, która przygotowałaby kompleksową ofertę w określonym standardzie z dokładnym opisem nośników, ich funkcjonalnością i kalkulacją cenową.

Firma Be Media – digital out of home media service, podjęła się konsolidacji rynku mediów cyfrowych jako niezależny broker, który ma na celu wprowadzenie określonych standardów przy zakupie, sprzedaży i planowaniu mediów. Po przeprowadzonej analizie potencjału rynkowego mediów Digital Signage w Polsce, Be Media zaprojektowała i wdrożyła zaawansowany technologicznie, unikatowy  program do planowania kampanii na mediach cyfrowych. Program daje możliwość wyszukiwania i porównania nośników poprzez cenę, grupę docelową i ich zasięg. Statystyki generowane przez system obrazują polski rynek nośników Digital Signage. Standaryzacja oferty nośników poprzez e-platformę mediową spowodowała natychmiastową reakcję właścicieli nośników, którzy wychodzą z inicjatywą dołączenia do oferty Be Media, które pełni na tą chwilę rolę zewnętrznego Biura Reklamy. Na dzień dzisiejszy e-platforma liczy już kilka tysięcy sztuk cyfrowych nośników reklamowych, z czego cześć reprezentowana jest na wyłączność.

Rynek Digital Signage wszedł w  fazę konsolidacji co jest właściwym kierunkiem rozwoju. Jakie są zalety podmiotów takich jak Be Media? Zakupy u brokera gwarantują szeroki wachlarz możliwości, Klient w jednym miejscu może kupić kampanię spełniającą wymagania briefu mediowego, nie musi analizować kolejnych ofert przygotowywanych przez poszczególnych właścicieli.