Mały Głód dopada nas zawsze i wszędzie, ale ostatnio stał się tak przebiegły, że potrafi nawet przybierać różne formy. Przeistacza się w przedmioty z otoczenia, aby zaatakować nas w najmniej oczekiwanym momencie. Od 26.kwietnia możemy spotkać go przemieszczając się komunikacją miejską. Ruszyła niestandardowa kampania Danio, podczas której Mały Głód zakamuflował sięw uchwytachw autobusach. Kampania jest obecna w 7 miastach: Trójmieście, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie i Słupsku. Jest to pierwsza w Polsce kampania, w której rączki w autobusach są komunikatem samym w sobie i w całości wykorzystywane są jako nośnik reklamowy. Autobusowa odsłona kampanii, która potrwa do końca maja 2011 roku, jest jednym z elementów realizacji nowej platformy komunikacyjnej Danio. Mały Głód nie poprzestanie na „dopadaniu w podróży”, ale będzie atakował w kolejnych niespodziewanych miejscach. Kampanię zaplanował dom mediowyMediaCom Warszawa, za projekt graficzny odpowiedzialna jest agencja reklamowa Y&R, a realizacją zajęła się firma Metromedia Polska.