Logo

Marketing MIX

Wakacyjna oferta Headz Marketing Partner

Headz Marketing Partner przedstawia wakacyjną ofertę bazującą na Sieci Lato. Jej podstawą jest szeroki wybór nośników w formacie 12x4m, zlokalizowanych przy głównych drogach krajowych oraz przy trasach dojazdowych do letnich miejscowości wypoczynkowych w Polsce.

Sieć Lato to specjalnie przygotowana oferta sezonowa Headz Marketing Partner, skierowana do Klientów poszukujących skutecznej reklamy w najchętniej odwiedzanych nadmorskich oraz mazurskich miejscowościach wypoczynkowych (m.in. Międzyzdroje, Krynica Morska, Ustka, Władysławowo, Hel, Mikołajki, Mrągowo, Ruciane-Nida, Giżycko). W skład Sieci Lato wchodzi ponad 150 tablic reklamowych typu frontlight i backlight, zlokalizowanych przy głównych szlakach komunikacyjnych prowadzących do najpopularniejszych kurortów.
Dla uzyskania maksymalnych efektów promocyjnych realizowanych kampanii, Sieć Lato została uzupełniona o nośniki w Strefie miejskiej, plażowej oraz przy najbardziej obleganych akwenach wodnych. W tym roku oferta została wzbogacona o miasteczka wodne oraz lodowiska na plażach, które wzmocnią siłę dotarcia letnich kampanii promocyjnych.

„Wakacyjna oferta Headz to pakiet stworzony z myślą o reklamodawcach, którzy poszukują efektywnych sposobów dotarcia przekazu do jak najliczniejszej grupy wczasowiczów. Oprócz tradycyjnych nośników w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach Sieci Lato, w ofercie znalazły się też działania niestandardowe. Letnie kampanie reklamowe proponujemy wzbogacić o promocję przekazu na airwallach – klasycznych lub pływających, dmuchanych atrapach produktów czy też oferowanych w strefie miejskiej autobusach imprezowych lub graffiti na najczęściej uczęszczanych deptakach” – mówi Łukasz Wylęga, dyrektor generalny Headz Marketing Partner.

Dodatkowo firma rozpoczęła przygotowania do zbliżających się mistrzostw w piłce nożnej Euro 2012. Na to wydarzenie w ofercie Headz pojawi się specjalnie wyselekcjonowana „szyta na miarę” sieć 154 nośników typu frontlight i backlight w kluczowych lokalizacjach dla tego wydarzenia. Platformy reklamowe typu backlight i frontlight rozmieszczone zostały w miejscach o największym w tym okresie natężeniu ruchu, co zagwarantuje doskonałą zauważalność kampanii: na lotniskach, przejściach granicznych, trasach dojazdowych i w okolicach stadionów.