Logo

Marketing MIX

Plusssz Active: Ulżyj główce w harówce

Ruszyła nowa kampania marketingowa marki Plusssz Active kierowana do studentów. Stanowi ona element strategii marketingowej Plusssz, która ma na celu wzmocnienie wizerunku produktu Plusssz Active i dotarcie do grupy docelowej. W ramach kampanii przewidziano m.in. spoty radiowe, promocję w prasie, działania BTL oraz z zakresu ambient. Akcja zostanie przeprowadzona w okresie intensywnej naukowej aktywności społeczności studenckiej.

Kampania Plusssz Active kierowana jest do studentów, ludzi młodych, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Produkt wspiera ich w codziennych obowiązkach, wspomagając pamięć i koncentrację szczególnie w okresie sesji egzaminacyjnej. Obecna kampania ma charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy.

W ramach zaplanowanych działań ATL w ogólnopolskich stacjach radiowych (Radio Eska, Radio Eska Rock, Radio Planeta, AntyRadio) zostanie przeprowadzona kampania radiowa. Jednocześnie prowadzone są działania w magazynach adresowanych do studentów: Gazeta Eurostudent, Dlaczego. W ich dodatkach na juwenalia zamieszczone zostały advertoriale, a w punktach dystrybucyjnych czasopism pojawiły się plakaty Plusssz Activ.

Ponadto na uczelniach wyższych zaplanowano działania ambientowe. W wybranych miastach w Polsce w punktach ksero rozdawane będą koszulki na kserówki wykładów, notatek i skryptów obrandowane przez markę Plusssz Activ. Dodatkowo w wybranych punktach ksero zamieszczone zostaną plakaty reklamowe. Działania marketingowe są uzupełniane przez kampanię PR i prowadzi je Agencja Kuźnia PR.