Logo

Marketing MIX

Akcja konsumencka Rexony

Agencje Walk The Line oraz Walk & Talk przygotowały akcję konsumencką dla marki Rexona, promującą nowe antyperspiranty dla kobiet. Działania są częścią kampanii „Podejmij Wyzwanie Rexony” prowadzonej z udziałem ambasadorki marki, Małgorzaty Sochy.

Do zadań Walk The Line należało przegotowanie strategii oraz wizualnych kreacji projektu. W ramach działań została utworzona dedykowana ministrona www.test-rexony.pl, za pośrednictwem której użytkowniczki mogą zgłosić się do udziału w „Ogólnopolskim teście Rexony na suchość” oraz wziąć udział w konkursie.

W ramach „testu” zarejestrowane ochotniczki otrzymały bezpłatne zestawy – Rexonę oraz specjalne płatki, sprawdzające skuteczność antyperspirantu. W ciągu kilku pierwszych godzin zostało rozdanych 1000 kompletów promocyjnych. Z uwagi na zainteresowanie użytkowniczek, pula została zwiększona, aby jak najwięcej internautek mogło wziąć udział w akcji.

„Ogólnopolski test Rexony na suchość” wspierają działania PR i e-PR prowadzone przez agencją Walk & Talk w mediach oraz na fanpage’u RexonaWomenPolska na portalu społecznościowym Facebook. Działania wspiera również kampania reklamowa online. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction Digital.