Danonki aktualnie komunikują promocję z maskotką Danonka w opakowaniu. Poza standardową zasięgową kampanią telewizyjną realizowany jest niestandardowy projekt cross-mediowy (TV, prasa, Internet, ambient)– konkurs kierowany do dzieci.
Informacja o konkursie Danonka na początku maja pojawiała się w magazynie MiniMini. Równocześnie, naantenie kanałui Mini Mini od 18 maja do 20 czerwcaemitowany jest spot promocyjny informujący o konkursie Danonka. Akcja obejmuje także kampanię sponsoringową czterech odcinków autorskiego programu stacji pt. „Mini Czytanki”: „Latawiec”, „Wskazówki”, „O kotku który szukał czarnego mleka”, „Motorniczy”. Poszczególne odcinki „Mini Czytanek”mają premierę co tydzień i w tym samym czasiena stronie www.minimini.pl pojawia się gra on-line z Danonkiem. Każda jest powiązana tematyczniez danym odcinkiem „Mini Czytanki” i ma charakter edukacyjny: „Latawiec” – z nauką figur geometrycznych, „Wskazówki” – z nauką zegara, „O kotku który szukał czarnego mleka” – z nauką kolorów, „Motorniczy” – z nauką zawodów społecznych.Celem gier edukacyjnych z Danonkiem jest nauka ważnych dla dzieci umiejętności.
Każdy uczestnik konkursu może wziąć w nim udziału w każdym momencie jego trwania. Aby wziąć udział w konkursie,należy zalogować się do aplikacji na stronie www.minimini.pl i zagrać w 4 gry edukacyjne. Nagrodą główną jest wyjazd dla siedmiorga dzieci wraz z opiekunami do Europejskiego Centrum Bajek w Pacanowie, gdzie na dzieci i rodziców czeka moc atrakcji z Danonkiem.Dodatkowo relacja zespotkania dzieci z Danonkiem w Pacanowie będzie opublikowana na łamach magazynu Mini Mini wraz ze zdjęciami laureatów. Nagrody dodatkowe to70 zestawów Danonkowych piórników i plecaków.
Kampanię zaplanował dom mediowyMediaCom Warszawa, za organizację eventu w Europejskim Centrum Zabaw w Pacanowie oraz relację na łamach magazynu Mini Miniodpowiedzialna jest wyspecjalizowana jednostka MediaCom Warszawa – dział ESP. Cały projekt realizowany jest przy bliskiej współpracy ze stacją Mini Mini.