Logo

Marketing MIX

Noc Kultury w Lublinie

W nocy z 4/5 czerwca w Lublinie odbędzie się cykl bezpłatnych wydarzeń obejmujących niemal wszystkie kategorie sztuki – Noc Kultury. Projekt będzie promować Lublin jako głównego kandydata do miana Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Ogromna manifestacja kultury obejmie swoim zasięgiem całe miasto. Corocznej akcji tym razem będzie towarzyszyć hasło „Miasto w dialogu” wspierające silne w tradycji Lublina dążenia do wzmacniania więzi międzyludzkich przez działania kulturalne i akcentowanie roli pamięci, edukacji oraz sztuki.

Sceną setek wydarzeń odbywających się w czerwcową noc będzie przestrzeń publiczna poszczególnych dzielnic Lublina oraz jego centrum. Pośród licznych pokazów multimedialnych, performance’ów, koncertów, wystaw, wernisaży,  warsztatów i spektakli oraz instalacji w przestrzeni publicznej każdy znajdzie coś godnego zainteresowania. Szczegóły i bogaty program wydarzeń dostępne są na www.nockultury.pl oraz www.facebook.com/NocKultury.

Koordynatorem działań są Warsztaty Kultury w Lublinie. Patronami medialnymi V edycji Nocy Kultury są Newsweek Polska oraz firma ARBOmedia Polska, która w ramach partnerstwa przygotowała kampanię w sieci ARBOnetwork. Działania koordynuje agencja ARBOvision Warszawa Sp. z o.o., która zaplanowała i zrealizowała kampanię ePR dla akcji Noc Kultury 2011 oraz zapewniła kampanię bannerową w serwisie kultura.onet.pl, kampanię graficzną w sieci Partnerskiej Google oraz kampanię PPC w portalu społecznościowym Facebook.