Z mediów w Wlk. Brytanii znikną najnowsze reklamy marki Cadbury, którą modelka Naomi Campbell oskarżyła o rasizm. Twórcy kampanii reklamowej promującej produkty Cadbury odwołali się w niej do modelki Naomi Campbell. Słynąca z temperamentu gwiazda nie potraktowała jednak wyróżnienia jako komplement. Jej zdaniem reklama Cadbury obraża wszystkie osoby o czarnym kolorze skóry. Hasło reklamowe, jakim Cadbury namawiało Brytyjczyków do kupowania czekolady, brzmiało: "Move over Naomi, there's a new diva in town" ("Przesuń się Naomi, w mieście jest nowa diva" – tłum. red.). Jak stwierdziła Campbell, slogan ten jest "obraźliwy i bolesny". Marka, chociaż nie wystosowała oficjalnych przeprosin, natychmiast wstrzymała kontrowersyjną kampanię reklamową zapewniając, że nie zaakceptowałaby akcji marketingowej, która miałaby urazić jakąkolwiek część społeczeństwa.