Logo

Marketing MIX

T-Mobile z Janem Nowickim (wideo)

"Chwile, które łączą" to hasło marki T-Mobile oraz główne przesłanie kampanii reklamowej, która wprowadza ją na polski rynek. Przygotowany w ramach kampanii spot reklamowy jest swoistym manifestem marki T-Mobile.

„ Moje życie jest pełne, pełne wspaniałych historii, fajnych przez to, że przyjaciele pamiętają je inaczej.” – mówi wybitny polski aktor Jan Nowicki, który jest głównym bohaterem pierwszego spotu reklamowego T-Mobile. Ważne chwile oraz wspomnienia stają się pełniejsze i bogatsze w doświadczenia i emocje, gdy się nimi dzielimy. To dzięki nim nasze życiowe historie stają się pełniejsze. W podsumowaniu filmu Jan Nowicki zachęca wszystkich do dzielenia się emocjami słowami – „Życie codziennie pisze nowe historie, dzielmy je z innymi. Możemy to teraz robić tak łatwo.”.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7 przy współudziale Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.