Logo

Marketing MIX

Interaktywne strefy LG

W związku z niedawną premierą nowych smartfonów LG Swift 3D oraz 2X, firma rozpoczęła informacyjną kampanię promocyjną z wykorzystaniem interaktywnych nośników firmy Aduma. Od maja w sieci kin Multikino w całej Polsce możemy natknąć się na przygotowane przez producenta interaktywne stoiska i strefy promocyjne. Na każdym stanowisku zainteresowane osoby mają okazję osobiście zapoznać się z możliwościami nowych telefonów poprzez zabawę aplikacjami przygotowanymi na stoły Multi Touch wykorzystujące 20 punktów dotykowych, a następnie w praktyce przetestować działanie wprowadzanych modeli.

Jako, że elementami wyróżniającymi nowe Swift'y są przełomowe rozwiązania technologiczne – dwurdzeniowy procesor oraz możliwość rejestracji nagrań w 3D, wykorzystanie nowoczesnych nośników jest jak najbardziej wskazane. Atrakcyjna pod względem graficznym prezentacja, umożliwiająca przeglądanie wielu informacji, również w formie zdjęć i filmów tylko za pomocą dotyku daje próbkę możliwości oferowanego produktu oraz jak magnes działa na fanów nowinek technologicznych stanowiących główny target LG.

Interaktywne strefy LG będziemy mogli oglądać w Multikinach do połowy lipca.