Logo

Marketing MIX

Nikon startuje z nową kampanią

Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „JESTEM NIKON”. Działania obejmą telewizję, prasę oraz internet. Celem kampanii jest budowa wizerunku firmy Nikon jako producenta wysokiej klasy aparatów fotograficznych, umożliwiających uwiecznienie zarówno codziennych, jak i wyjątkowych chwil w życiu. Działania reklamowe startują 9 czerwca i zakończą się na początku sierpnia br.

W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła „JESTEM NIKON” nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty cyfrowe mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. Kampania jest kolejnym etapem europejskich działań promocyjnych firmy Nikon, które rozpoczęły się w 2010 r. W tegorocznej odsłonie reklamowane są lustrzanka D5100 oraz aparat kompaktowy COOLPIX S3100.

Kampania obejmie największe stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Kreacje reklamowe pojawią się także w prasie fotograficznej oraz IT. Kampania wspierana będzie materiałami POS w sklepach.

Kampanię przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.