Logo

Marketing MIX

Bończyk promuje Centrum Handlowe Osowa

Na początku czerwca ruszyła kolejna odsłona tegorocznej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Osowa. Tym razem osobą promującą galerię została Olga Bończyk. To już druga polska aktorka, która podjęła współpracę z CH Osowa.  Wcześniej twarzą centrum była Patrycja Kazadi.

Kampania wizerunkowa z udziałem Olgi Bończyk to druga odsłona akcji promocyjnej CH Osowa. Działania marketingowe mają na celu umocnienie pozytywnego wizerunku galerii. Komunikat umieszczony na plakacie podkreśla szczególne zalety centrum takie jak: komfortowe warunki robienia zakupów, dogodna lokalizacja, przywiązanie do stylu ekologicznego czy przyjazna przestrzeń. Wszystkie te cechy sprawiają, że zakupy w CH Osowa są zawsze udane.

„Druga odsłona kampanii wizerunkowej skierowana jest do pokolenia niezależnych i ambitnych Polek. Olga Bończyk – jako kobieta spełniona – doskonale wpisuje się w założenia akcji promocyjnej. Aktorka jest nie tylko bardzo popularna i ceniona przez kobiety, ale także prowadzi ekologiczny styl życia. Jako centrum przyjazne środowisku, szukaliśmy właśnie takiej osoby, która angażuje się w akcje na rzecz ochrony naszej planety” – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Centrum Handlowego Osowa.

Materiały promocyjne z wizerunkiem aktorki będzie można zobaczyć na terenie Gdańska przez cały czerwiec w ramach kampanii outdoorowej. Twarz Olgi Bończyk pojawi się na billboardach oraz materiałach POS umieszczonych wewnątrz galerii.