Na początku czerwca ruszyła kolejna odsłona tegorocznej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Osowa. Tym razem osobą promującą galerię została Olga Bończyk. To już druga polska aktorka, która podjęła współpracę z CH Osowa. Wcześniej twarzą centrum była Patrycja Kazadi.
Kampania wizerunkowa z udziałem Olgi Bończyk to druga odsłona akcji promocyjnej CH Osowa. Działania marketingowe mają na celu umocnienie pozytywnego wizerunku galerii. Komunikat umieszczony na plakacie podkreśla szczególne zalety centrum takie jak: komfortowe warunki robienia zakupów, dogodna lokalizacja, przywiązanie do stylu ekologicznego czy przyjazna przestrzeń. Wszystkie te cechy sprawiają, że zakupy w CH Osowa są zawsze udane.
„Druga odsłona kampanii wizerunkowej skierowana jest do pokolenia niezależnych i ambitnych Polek. Olga Bończyk – jako kobieta spełniona – doskonale wpisuje się w założenia akcji promocyjnej. Aktorka jest nie tylko bardzo popularna i ceniona przez kobiety, ale także prowadzi ekologiczny styl życia. Jako centrum przyjazne środowisku, szukaliśmy właśnie takiej osoby, która angażuje się w akcje na rzecz ochrony naszej planety” – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Centrum Handlowego Osowa.
Materiały promocyjne z wizerunkiem aktorki będzie można zobaczyć na terenie Gdańska przez cały czerwiec w ramach kampanii outdoorowej. Twarz Olgi Bończyk pojawi się na billboardach oraz materiałach POS umieszczonych wewnątrz galerii.