Logo

Marketing MIX

Toshiba marką godną zaufania

Firma TOSHIBA już po raz piąty została uznana Marką Godną Zaufania w międzynarodowym badaniu EuropeanTrustedBrands, w Kategorii "Komputer osobisty". Jest to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich przeprowadzanych w Europie. W tegorocznej, jedenastej edycji,nagrody przyznano w 33 kategoriach.

W badaniu ETB Europejczycy z szesnastu krajów, w tym z Polski, wybierali marki, które darzą największym zaufaniem w różnych kategoriach. Konkurs zorganizowany został także w Austrii, Belgii, Czechach, Chorwacji, Słowenii, Finlandii, Francji, Holandii, Niemczach, Portugalii, Rosji, Rumunii, Szwajcarii, Szwecji i na Węgrzech. Łącznie w badaniu wzięło udział ponad 33 tysiące respondentów.

– Otrzymane Złote Godło Marki Godnej Zaufania 2011to dla nas szczególny zaszczyt, tym bardziej, że przyznawane jest przez konsumentów w sposób spontaniczny, w badaniu nie sugerującym wyboru żadnej marki – mówi Andrzej Kuźniak, dyrektor generalny w regionie Europy Środkowej Dział Systemów Komputerowych, Toshiba Europe GmbH.- Satysfakcja zwygranej jest tym większa, że w tegorocznej edycji wskazano aż 126 tysięcy marek. Otrzymane przez nas Złote Godło w kategorii „Komputer osobisty” świadczy o najwyższej jakości naszych produktów oraz o dbałości o naszych klientów.

Badanie zostało zrealizowane w sposób zapewniający reprezentatywność badanej populacji w każdym kraju.W Polsce w ankiecie internetowej EuropeanTrustedBrandswzięło udział blisko tysiąc osób.