Logo

Marketing MIX

Xantus dla TP S.A.

Xantus – spółka z Grupy ADV – współtworzyła najnowszy spot reklamowy TP SA „Serce i Rozum filtrują”. Studio 3D Xantus we współpracy z domem produkcyjnym Film IT oraz Agencją Publicis przygotowało animację do spotu. Z kolei agencja Adv.pl – należąca również do Grupy ADV – odpowiedzialna była za kreację internetową kampanii.

W ramach projektu studio Xantus – specjalizujące się w produkcji seriali animowanych, reklam telewizyjnych oraz komputerowych efektów specjalnych (VFX) – odpowiedzialne było za animację postaci Serca i Rozumu, rendering, kompozycję obrazu oraz VFX. Przy realizacji wykorzystano technikę służącą do odwzorowania rzeczywistego oświetlenia w kompozycji obrazu i scenie 3D, a także technologię match moving, oddającą rzeczywistą pracę kamery, tak aby odzwierciedlić jak najlepszy realizmu produkcji.

Internetową kreację kampanii dla TP SA przygotowała agencja interaktywna Adv.pl, która odpowiada również za likepage Serca i Rozumu prowadzony na Facebooku. Profil cieszy się ogromną popularności wśród internautów – w niespełna rok pozyskał 340 tys. fanów.

Działania reklamowe potrwają do 26 czerwca 2011 roku.