Logo

Marketing MIX

Clear Channel sponsorem Cannes Lions 2011

Clear Channel International (CCI) został oficjalnym sponsorem festiwalu reklamowego – Cannes Lions 2011. Międzynarodowej imprezy, jedynej, która na taką skale promuje i wspiera kreatywne rozwiązania reklamowe m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej.  Clear Channel razem z największymi agencjami reklamowymi na świecie tj. AMV BBDO i MCCann Erickson – jest organizatorem warsztatów Young Lions, odbywających się podczas Festiwalu. Clear Channel jest również współorganizatorem wystawy fotografii CannesAlso.

Cannes Lions jest jedynym na skalę światowa wydarzeniem skupiającym tak wielu znamienitych  ekspertów z obszaru komunikacji i reklamy. Festiwal to 7 dni (19-25 czerwiec) wypełnionych seminariami, warsztatami oraz wystawami. Jednak Festiwal to przede wszystkim wyróżnienia i nagrody: ZŁOTE LWY – dla najbardziej kreatywnych projektów reklamowych.

Aktywny udział Clear Channel International ma na celu tchnąć jeszcze więcej rozwiązań kreatywnych w kampaniach realizowanych na nośnikach reklamy zewnętrznej. Uhonorowaniem Festiwalu będzie wręczenie Złotych Lwów najlepszym reklamom zrealizowanym w 2010 roku. Ceremonia odbędzie się 21 czerwca (czwartek) o godzinie 19:00. Clear Channel udostępni interaktywne nośniki digital, które będą prezentowały zwycięskie prace podczas Festiwalu.

Organizowane przez Clear Channel warsztaty Young Lions w tym roku odbędą się po hasłem "Nakreślamy przyszłość, zmieniamy reklamę zewnętrzna". Poprowadzi je William Eccleshare, Dyrektor Zarządzający Clear Channel International w towarzystwie  Tima Vance i Paula Knott, zwycięskiego teamu kreatywnego z AMV BBDO oraz Matiasa Palm-Jensen -Chief Innovation Officer i Gustavo Martinez Head of Europe z firmy McCann Erickson.

CannesAlso to kolejna istotna pozycja w programie festiwalu, której głównym organizatorem jest Clear Channel. Jest to otwarta dla wszystkich wystawa fotografii wykonanych przez amatorów z całego świata. Z pośród 1200 zdjęć światowej sławy fotograf RANKIN wybrał najlepszych 11, które będą mogli podziwiać uczestnicy festiwalu. Wśród zwycięskich jest również praca polki Pani Ewy Zakrzewskiej.

William Eccleshare, Dyrektor Zarządzający Clear Channel International, komentuje: "Nasz udział w festiwalu jest kolejnym potwierdzeniem, że Clear Channel nie jest tylko dostawcą tablic reklamowych, ale przede wszystkim firmą, która dostarcza rozwiązania reklamowe. Reklama zewnętrzna dzięki najnowszym technologiom jest odkrywanym na nowo medium – zależy nam na uczestnictwie w najważniejszych dla branży procesach oraz na czerpaniu inspiracji, których implementacja przysłuży się naszym klientom. Dlatego już po raz drugi jesteśmy partnerem Festiwalu."