64. Festiwal Filmowy w Cannes dobiegł końca. Jak co roku pokazom filmowym towarzyszyły wielkie emocje oraz eleganckie imprezy, na których można było spotkać największe Gwiazdy światowego kina i show-biznesu. 18 maja, w kultowym hotelu Carlton InterContinental, miała miejsce niezwykła premiera CIN&CIN, marki o włoskim rodowodzie, niekwestionowanego faworyta kobiet wśród win musujących.
Cannes, niewielka miejscowość na Riwierze Francuskiej, na dwa tygodnie w roku zmienia się w stolicę światowego filmu. Złota Palma, czerwony dywan, Gwiazdy w kreacjach od najsłynniejszych projektantów mody – to znaki rozpoznawcze tego miejsca. Ekskluzywny Hotel Carlton InterContinental, położony kilka minut spacerem od Pałacu Festiwalowego, już od 100 lat gości arystokratów oraz ludzi związanych ze sztuką i kinem. W Carltonie mieszkały m.in. takie sławy jak: Brigitte Bardot, Clint Eastwood, Antonio Banderas, David Lynch, Cary Grant, Michael Jackson czy Nicole Kidman. Tego roku, w tym prestiżowym miejscu, nieodłącznie związanym z Gwiazdami wielkiego ekranu, zamieszkała jeszcze jedna gwiazda – CIN&CIN.
CIN&CIN to marka pojawiająca się wszędzie tam, gdzie panuje szyk, dobry styl oraz atmosfera glamour. Nie mogło jej zabraknąć również na tak ekskluzywnym wydarzeniu jak Festiwal Filmowy w Cannes. W otoczeniu Gwiazd i czerwonego dywanu swoją obecność w stolicy europejskiego kina, CIN&CIN uświetnił premierą najnowszego drinka. Całej oprawie towarzyszyła atmosfera prawdziwego przepychu i luksusu. Nowy drink CIN&CIN w zapierającym dech w piersiach tańcu zaprezentowali Paulina Biernat i Paweł Staliński. Jego smaku mogły skosztować Gwiazdy polskiego show – biznesu przebywające w tym czasie w Cannes m.in.: Agnieszka Włodarczyk, Andrzej Chyra, Borys Szyc Weronika Rosati, Paweł Deląg, Olivier Janiak i inni. Skład tego wyjątkowego drinka pozostaje tajemnicą aż do premiery w Polsce, która już niebawem.