Monika Brudło objęła stanowisko dyrektora zarządzającego Obszarem Marketingu i Komunikacji Marketingowej w Banku BPH. To nowo utworzone stanowisko w banku.
Brudło będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, w skład którego wchodzą Departament Marketingu, Departament Marketingu Bezpośredniego oraz Biuro Strategii Oferty.
Monika Brudło wcześniej także była związana z bankowością. Od połowy 2008 roku obejmowała stanowisko dyrektora Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Fortis Bank Polska, odpowiadając za obszary komunikacji marketingowej, zarządzanie marką, PR oraz komunikację wewnętrzną banku. W ramach zarządzanych obszarów Monika Brudło odpowiadała za komunikację procesu fuzji Fortis Banku z Dominet Bankiem oraz komunikację związaną z przejęciem przez BNP Paribas, zrealizowała rebranding placówek banku, opracowała strategię marketingową dla połączonej organizacji oraz wprowadziła nową markę na rynek.