Firma Mood Media, specjalizująca się w marketingu sensorycznym kupiła holding Muzak. Połączenie sił obu firm, pozwoli Mood Media na ekspansję nowych rynków całego świata, w tym Polski oraz na poszerzenie grupy docelowej klientów. Transakcja opiewa na 345 milionów dolarów.
Mood Media Corporation zakupiła Muzak Holdings, jednego z ważnych graczy na rynku marketingu sensorycznego. Dzięki przejęciu, projektowanie i dostarczanie treści multimedialnych będzie sprawniejsze na rynkach całego świata. Muzak przez ponad 75 lat działa jako dostawca rozwiązań sensorycznych w miejscach sprzedaży. Z usług firmy korzysta głównie branża handlowa oraz hotele i restauracje.
– Uważamy, że ta transakcja to strzał w dziesiątkę. Dzięki połączeniu możemy stać się globalnym liderem w naszej branży. Jesteśmy gotowi do realizacji wspólnych projektów na jeszcze większą skalę. Korzyści odczują zarówno nasi klienci jak i akcjonariusze- mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Media Polska.