Logo

Marketing MIX

Śląsk Wrocław dziękuje sponsorom na outdoorze

Wrocławska agencja specjalizująca się w kampaniach outdoorowych –NieDoPrzegapienia.pl wystartowała z dniem 10.06.2011 na 164m² w centrum Wrocławia wizerunkową kampanię koszykarskiego Śląska Wrocław. Kampania potrwa do końca czerwca. Twarzą kampanii są złoci medaliści Mistrzostw Polski w kategorii U-20 oraz ikona wrocławskiej koszykówki Maciek Zieliński.

Celem kampanii jest podziękowanie sponsorom za okazane wsparcie oraz zachęta do dalszej współpracy.
Szczególne podziękowania należą się Agencji Reklamy Wizualnej FOCUS , która wydrukowała siatkę reklamową, firmie Bird – Techniki wysokościowe, która odpowiedzialna była za montaż ekspozycji, firmie Effectica odpowiedzialnej za kreację reklamową oraz NieDoPrzegapienia.pl , które użyczyło nośnik reklamowy. Wszyscy razem mamy nadzieję iż poprzez poczynione działania  dołożymy cegiełkę do odbudowy Wielkiego Śląska Wrocław.