Jet Line, przygotowała specjalną ofertę sprzedaży wielkoformatowych powierzchni w sieci Motorway 12x4m. Najważniejsze atuty aktualnej oferty to optymalne wykorzystanie budżetu klienta i zbudowanie maksymalnego zasięgu kampanii.
Nowość w propozycji Jet Line polega na realizacji klasycznej miesięcznej kampanii w dwóch dwutygodniowych etapach. Przez dwa pierwsze tygodnie miesiąca wykorzystywana jest połowa określonej puli nośników, zaś przez dwa kolejne tygodnie – plakaty wędrują na drugą część całej puli powierzchni. W ten sposób kampania zdecydowanie zwiększa zasięg i dociera do dwukrotnie większej liczby odbiorców.
– Nasza oferta jest nie tylko znakomitym sposobem na dotarcie do maksymalnej liczby adresatów. Jest także bardzo atrakcyjna jeśli chodzi o koszty, ponieważ w porównaniu ze standardową ofertą last minute jest dużo tańsza – dodaje Ania Żegocka, Senior Account Manager Jet Line, odpowiedzialna za przygotowanie oferty.
Sprzedaż powierzchni zgodnie z przygotowaną ofertą właśnie ruszyła i dotyczy kampanii zaplanowanych na lipiec.
Jet Line Sp. z o.o. s. k. od blisko 17 lat pracuje w branży reklamy out of home. Oferuje 320 wielkoformatowych powierzchni w sieci Motorway 12x4m przy głównych trasach oraz w miastach, samochody reklamowe MobiJet z nośnikami 6x3m, JetBike ‘i, niezwykłe rowery reklamowe z trzema powierzchniami reklamowymi 1,2 x 1,8 m (citylight poster), nośniki wielkoformatowe na budynkach w prestiżowych lokalizacjach w całej Polsce oraz pneumatyczne dwustronne Airboardy 12×8 m.