Logo

Marketing MIX

Aktywny outdoor

Outdoor trochę z zazdrością przygląda się działaniom dynamicznego Digital Signage. Mimo, że era multimedialnej reklamy jeszcze nie nadeszła, outdoor już dzisiaj sięga po osiągnięcia nowoczesnej komunikacji i adoptuje je na swoje potrzeby. Żeby nie zostać w tylu, żeby komunikować skuteczniej i wykorzystywać więcej swoich możliwości.

Z pomocą przychodzą technologie, które ożywiają statyczny dotychczas outdoor. Świetnie sprawdza się w tej roli technologia bluetooth, która włącza w proces komunikacji nieodłączny gadżet współczesnego konsumenta – telefon. Marketing bardzo chętnie przyswaja ten model porozumiewania się z klientem, zwłaszcza, że na dzień dzisiejszy nie ma ona formy natrętnej i inwazyjnej.  Najważniejszą cechą tego przekazu z punktu widzenia odbiorcy (konsumenta narażonego na działanie bluetooth) jest możliwość podjęcia decyzji o otwarciu kanału i samodzielny wybór informacji.

Artykuł ukazał się w majowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
pub.oohmagazine.pl/2011/OOH25.pdf