Logo

Marketing MIX

Ostryga poszerza zespół

Do zespołu agencji Ostryga, zajmującej się strategicznym marketingiem społecznościowym, dołączyły dwie nowe osoby. Michał Szczerba objął stanowisko Creative Strategy Plannera, a Łukasz Szafrański – Account Managera (na zdjęciu).

Michał Szczerba w ramach swoich obowiązków zajmie się tworzeniem konceptów strategicznych w zakresie social media dla nowych i obecnych klientów agencji. Jest związany z branżą internetową od 2006 roku. Karierę rozpoczynał od pracy redakcyjnej w kilku serwisach internetowych, w tym m.in. Media2.pl; pracował też w Blomedia.pl – sieci blogów profesjonalnych. Od kwietnia 2009 roku przez kolejne dwa lata był marketing managerem w serwisie Spryciarze.pl.  W ciągu ostatnich miesięcy był zaangażowany w prowadzenie działań marketingowych dla kilku znanych projektów internetowych, m.in. Gametrade.pl i Chrum.com. Opracowywał również strategie działań w social media dla klientów agencji Wutees.pl.

Łukasz Szafrański, który dołączył do działu Customer Service kierowanego przez Joannę Rodak, zajmie się obsługą kluczowych klientów agencji. Do Ostrygi przeszedł z Mediapolis Interactive, gdzie zajmował się zarządzaniem projektami z obszaru social media, interactive i mobile. Wcześniej przez rok pracował jako Business Development Manager w Goldenline.pl – zajmował się m.in. planowaniem kampanii reklamowych, prowadzeniem projektów w obszarze marketingu wirusowego oraz doradztwem w zakresie realizacji projektów społecznościowych. W 2009 roku pracował w Empiku jako New Business Manager, a jeszcze wcześniej był związany z Mediarun.pl.