Logo

Marketing MIX

Kolejne Europejskie Spotkanie Partnerów Mid Ocean Brands

Mid Ocean Brands już po raz drugi zorganizował Europejskie Spotkanie Partnerów. Firma zaprosiła ponad 280 gości do jednego z najbardziej ekskluzywnych miejsc w Europie, Lake Maggiore we Włoszech. Klienci przyjechali z całej Europy, ale nie tylko –  najodleglejszym krajem pochodzenia był Katar.  W związku z tym, że logistycznie nie było możliwe przyjąć 280 gości jednocześnie, partnerzy z różnych krajów byli zapraszani co 3 kolejne dni, co pozwoliło pracownikom Mid Ocean Brands poświęcić swoim gościom maksymalną uwagę.

Klienci zostali zakwaterowani w 4-gwiazdkowym małym, luksusowym hotelu Grand Splendid, położonym nad brzegiem jeziora Maggiore. Najbardziej imponującą cechą hotelu jest prawdopodobnie prywatna plaża nad brzegiem jeziora, z widokiem na przepiękne wyspy Borromeo z jednej strony i Alpy z drugiej.

Spotkanie było dla Mid Ocean Brands platformą, na której firma zaprezentowała gościom swoje przyszłe cele strategiczne oraz 3 specjalnie zorganizowane seminaria: Korporacje, E-biznes i Chiny. Było też miejscem dialogu, który pozwolił Mid Ocean Brands poznać opinie dystrybutorów nt. perspektyw europejskiego rynku upominków reklamowych, oferowanych produktów i świadczonych usług. Partnerstwo jest dwukierunkowe i tylko prowadząc szczery i otwarty dialog, można umacniać firmę, co w konsekwencji pozwoli dystrybutorom osiągnąć sukces na rynku, nasz wspólny…

Event zapoczątkowało spotkanie na hotelowym tarasie z widokiem na jezioro Maggiore, gdzie klienci zostali powitani przez Zarząd Mid Ocean Brands. Po krótkim wprowadzeniu, grupy udały się na kolację do słynnej restauracji Verbano, położonej na wyspie Pescatori.

Następnego ranka Prezes Mid Ocean Brands, Pan Willem van Walt Meijer, oficjalnie rozpoczął Spotkanie i szczegółowo przedstawił zmiany, jakie nastąpiły w Mid Ocean Brands, przyszłą strategię oraz partnerskie relacje i wsparcie, jakie firma może zaoferować swoim klientom w ich pracy z klientami końcowymi.  

Inne tematy prezentowane podczas spotkania to: Marketing Online dla dystrybutorów, Jak duże korporacje kupują upominki reklamowe i Jak pracować z Chinami. Seminaria te były prowadzone przez zaproszonych przez Mid Ocean Brands, zewnętrznych trenerów: Wim van den Mark, specjalista w marketingu online; Chris Start, były Wiceprezes Procter & Gamble; i Jimmy Ji, Członek Zarządu KPMG China.

Po południu zorganizowano ciekawe atrakcje, jak testowanie wina, rejs łodzią i próbowanie włoskich lodów. Pozwoliło to klientom zrelaksować się po intensywnym dniu.  Zwieńczeniem spotkania była 3-daniowa kolacja z fajerwerkami.

Według Mid Ocean Brands to 2-gie spotkanie było sukcesem dla obu stron, zarówno dla Mid Ocean Brands, jak i zaproszonych klientów: nastąpiła wymiana myśli, nawiązano partnerskie relacje i bez wątpienia zarówno MOB, jak i klienci będą bliżej współpracować na konkurencyjnym rynku.