Logo

Marketing MIX

Le Mac dla szukających prezentów

Karty upominkowe cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Dzięki nim klienci nie narażają się na zakup nietrafionych prezentów, a salony unikają zwrotów lub wymiany takich upominków. W sierpniu sieć z markami mody męskiej Le Mac i salony camel active postanowiły wprowadzić karty podarunkowe do wszystkich swoich salonów firmowych. Będą one dostępne w dwóch nominałach 500 zł (karta złota)  i 200 zł (karta srebrna). Klienci będą mogli je zrealizować w ciągu sześciu miesięcy od daty zakupu. Oferta kart upominkowych jest skierowana do wszystkich, którzy poszukują prezentów dla panów. Adresatami programu są też oczywiście miłośnicy marek camel active, Calamar , Hattric, którzy chętnie podarowaliby odzież, obuwie czy dodatki  ulubionych brandów przyjaciołom czy komuś z rodziny.