Flagi na lusterka samochodowe, gadżet kibica i nie tylko kibica oraz największe marketingowe odkrycie ostatniego mundialu – już dostępne w Polsce. Podbiły Południową Afrykę od Johannesburga po Kapsztad, teraz zaczynają podbijać Polskę i Europę.
Na niespełna rok przed pierwszym gwizdkiem mistrzostw Europy w piłce nożnej, firmy poszukują najbardziej oryginalnych gadżetów, by wzbudzić zainteresowanie kibiców i wzmocnić widzialność swojej marki. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, firma Flagzone wprowadziła do Polski flagi na lusterka samochodowe, gadżet znany każdemu, komu dane było uczestniczyć w piłkarskich mistrzostwach świata w Republice Południowej Afryki.
Flagi w formie pokrowców na lusterka stworzone z myślą o kibicowaniu i manifestowaniu barw narodowych, stają się dzisiaj również nowym nośnikiem reklamowym. Ten oryginalny element dekoracyjny zwraca uwagę innych kierowców i pieszych wpadając szybko w oko potencjalnym klientom. Umieszczone na lusterkach, są lepiej – i dłużej – widoczne dla innych kierowców niż reklamy na drzwiach bocznych. Flagi na lusterka są bardziej praktyczne i efektowniejsze niż mocowane na samochodach chorągiewki. Pozostaną na swoim miejscu nawet przy bardzo szybkiej jeździe, nie ograniczają widoczności i nie potrzebują żadnych uchwytów.